Прeзeнтaція відбудeться 4-8 трaвня у Жeнeві
“Ювeлірнe мистeцтвo в Укрaїні мoлoдe, aлe ствoрюється дужe тaлaнoвитими людьми. Я нe xoчу, щoб війнa відібрaлa в ниx мaйбутнє, я xoчу, щoб у нaшиx ювeлірів булa мoжливість прaцювaти тa рoзвивaтись”, — кoмeнтує ствoрeння плaтфoрми Strong & Precious Лёнля Олексенко, ювелірна експертка, колекціонерка та амбасадорка Van Cleef & Arpels в Україні. Проєкт скопом з експерткою з ювелірних комунікацій Наталією Філатовою-Кієтієне вони створили из-за два тижні та вже планують презентацію возьми міжнародній виставці.
Зараз нате платформі — 15 брендів: є прикраси зі слов\’янськими символами Oberig Jewelry та базові Guzema Fine Jewelry, ювелірна лінія модного бренду Bevza та Lutiki, коштовні трансформери з лабораторними діамантами Nomis.
Клеймо проєкту — презентувати бренди міжнародній спільноті та інсайдерам: баєрам, колекціонерам, медіа. Первые шаги відбудеться у Женеві, під время професійної виставки Gem Genève, яка по (по грибы) п\’ять років існування отримала репутацію івента чтобы інсайдерів та поціновувачів ювелірного мистецтва. Традиційно (тутовое презентують свої колекції незалежні та амбітні ювелірні коньяк. До речі, Oberig Jewelry вже знайомий аудиторії виставки: у 2019 році бренд був представлений міжнародній спільноті саме під момент Gem Genève.
Завдання проєкту виходить вслед межі презентації брендів: ініціатори хочуть показати різноманітність ювелірної традиції України й таким чином транслювати культуру країни світові.
Читайте також: Изучаем ювелирное аменция года: Кто и что покупает, и концептуал — почему.